Debatter om överkonsumtion

Förra veckan debatterades köphets eller köpfest i Kvällsöppet i Tv4. Jag fick då titeln ”konsumtionskritiker” :)
Se programmet på Tv4 Play här.

Igår var överkonsumtionen ämnet för hela SVT Debatt. Då var vi också ett antal konsumtionskritiker som kom till tals.

En köpfri dag är helt klart ett debattvänligt ämne!

Etiketter: , , , , , , , ,

2 svar to “Debatter om överkonsumtion”

  1. Jag i SVT Debatt « Hållplats Hådén Says:

    [...] Ett par andra tv-debatter med mig finns att se här. [...]

  2. Bloggens bästa « Hållplats Hådén Says:

    [...] Först tänkte jag välja ut några av de bästa inläggen hittills, men insåg snabbt att det inte låter sig göras. Det finns i alla fall en hel del inlägg som fortfarande är aktuella – ett tips är att söka med hjälp av ”kategori” här till höger. För er som aldrig träffat mig, kanske det kan vara intressant att se mig debattera överkonsumtion i SVT och TV4. Det finns i så fall här. [...]

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 29 andra följare

