Jag i SVT Debatt

Idag var jag med i SVT Debatt igen, som sändes kl. 20.30. Ämnet var valrörelsen. Jag fick in repliker 8 och 25 minuter in i den 28 minuter långa sändningen, som finns att se här tom. 26/2.

Min första spontana replik handlade om att det knappast är förtroendeingivande när miljöministern struntar i fakta och säger att det är bra för miljön med Förbifart Stockholm.

Min andra, kortare replik, var att det även behövs visioner i valrörelsen. Lite symboliskt kanske att den repliken halvt drunknade i den övriga debatten 🙂

Ett par andra tv-debatter med mig finns att se här.

Etiketter: , ,

3 svar to “Jag i SVT Debatt”

  1. CG Says:

    Inlägg 2 var lysande humor.

    Mer: den där filmaffischen du lagt in på bloggen väsnas och för ett herrans oljud och borde tas bort.

  2. Göran Hådén Says:

    Jag har funderat på det, men ljudet startar bara om man går ner till det inlägget och kan stoppas om man trycker på stopp i klippet eller stänger av sitt ljud. Men om det kommer en invändning till så tar jag bort den 🙂

  3. Göran Hådén Says:

    Nu har jag fått en till invändning, så nu har jag bytt ut den 🙂

    Tydligen gick den igång så fort man gick in på bloggen om man använde Internet Explorer. Ytterligare ett skäl att använda Firefox istället: http://www.firefox.se

Kommentera

