Övervakad

Jag har blivit filmad en hel del på sistone. Gång på gång i det offentliga rummet av övervakningskameror.

I torsdags var det också ett filmteam som följde mig i sex timmar, medan ett annat filmteam idag nöjde sig med att intervjua mig 1,3 timmar 🙂

Men än övervakas jag inte fullt så mycket som i det här scenariot för 2013.

Andra om , , ,
En del av annat jag har att säga om övervakning finns här.

Etiketter:

Ett svar to “Övervakad”

  1. Göran Hådén Says:

    Så påverkades din integritet 2009: http://www.datainspektionen.se/Documents/diverse/rap-integritetsaret-2009.pdf

    Kort version:
    http://svt.se/2.22620/1.1882040/sa_paverkades_din_integritet_2009

Kommentera

