Kommer blogga mindre nu

Efter att ha bloggat här dagligen i ett och ett halvt år, så tänkte jag nu dra ner på takten. Jag fortsätter blogga, men inte lika ofta.

Istället tänkte jag ägna den frigjorda tiden till mitt uppdrag att vara med och ta fram Miljöpartiet de grönas nya partiprogram. Den närmsta tiden ska också jag och de andra riksvalberedarna bestämma oss för vilka vi ska föreslå till Miljöpartiets nya språkrör, partisekreterare, partistyrelse, med mera.

Hållplats Hådéns guldkorn har jag tidigare samlat här och här. Från och till har Hållplats Hådén varit den mest länkade MP-bloggen. Tips om andra bra bloggar har jag samlat här.

Etiketter: , , , ,

Kommentera

