Jag som datorspelsfigur

Om du vill se mig som datorspelsfigur så kan du göra det i gratisspelet Regeringen kommer, som driver friskt med Reinfeldt-regeringen 🙂

Det är ett klassiskt action-plattformsspel i 16-bitsstil. Spelet är fyllt av politiska skämt, popkulturella referenser och en hel del obskyr och oklar humor av annat slag.

Goran Haden syns i spelet bland annat efter 0.43 och 3.54 i följande klipp:

Etiketter: , ,

Ett svar to “Jag som datorspelsfigur”

  1. Jag som seriefigur « Hållplats Hådén Says:

    […] min tid som datorspelsfigur finns jag nu tydligen även som seriefiguren […]

Kommentera

