Reportage av mig i Effekt

Nya numret av utmärkta klimatmagasinet Effekt har temat Kampen om tiden. Där kan du bland annat läsa ett reportage som jag skrivit om tids- och miljöforskaren Jörgen Larsson. Om hur man kan känna sig mindre tidspressad, samtidigt som man ökar sin livskvalitet och gynnar miljön.

Effekt brukar finnas där andra magasin säljs. Du kan också köpa tidningen här – både som pdf eller i pappersformat.

Etiketter: , ,

2 svar to “Reportage av mig i Effekt”

  1. Robert Halvarsson Says:

    Kul att se dig delta i Effekt. Ska läsa den ikväll har jag tänkt mig.

  2. Göran Hådén Says:

    Nu är Jörgens avhandling om tidsmässig välfärd klar! Kan läsas via http://jorgenlarsson.nu/2012/03/min-avhandling-om-tidsmassig-valfard-ar-klar/

Kommentera

